Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταματέλλος, Αναστάσιος Μ.el
dc.creatorΤζιουρτζιούμης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:09Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6387
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14009en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.description.abstractΟ σχεδιασμός αερολεβήτων οι οποίοι χρησιμοποιούν ως καύσιμο πετρέλαιο ή φυσικό αέριο συνήθως πραγματοποιείται με την εφαρμογή παραδοσιακών μεθόδων. Από την άλλη η εφαρμογή σύγχρονων υπολογιστικών εργαλείων μπορεί να υποσχεθεί πολλά σε αυτή την κατηγορία εξοπλισμού, ειδικά αν συνοδεύεται από σύγχρονες χαμηλού λειτουργικού κόστους πειραματικές διατάξεις. Η παρούσα εργασία, αναφέρεται στην εφαρμογή εμπορικού λογισμικού Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (Computational Fluid Dynamics), συνοδευόμενου από υπέρυθρη θερμογραφία (infrared thermography), με σκοπό την παρουσίαση και βελτιστοποίηση της ροής και της μετάδοσης θερμότητας σε ένα αερολέβητα ονομαστικής ισχύος 30,000 kcal/h. Η υπέρυθρη θερμογραφία συνέβαλε στον προσδιορισμό των θερμοκρασιακών οριακών συνθηκών στις επιφάνειες του εναλλάκτη θερμότητας φλόγας - καυσαερίων / αέρα αεροθέρμανσης. Το τρισδιάστατο (3D) ροϊκό πεδίο και η μετάδοση θερμότητας στον όγκο ελέγχου του αερολέβητα, σε μόνιμες συνθήκες (βέλτιστο σημείο λειτουργίας), υπολογίζονται με τη βοήθεια του λογισμικού και παρουσιάζονται κυρίως σε μορφή τρισδιάστατων ροϊκών γραμμών και πεδίων κατανομής θερμοκρασιών και ταχυτήτων σε χαρακτηριστικές διατομές του όγκου ελέγχου. Τα αριθμητικά αποτελέσματα ελέγχονται μέσω των ισοζυγιών ενέργειας στις διατομές εισόδου και εξόδου του όγκου ελέγχου, όπου γίνονται επίσης ενδεικτικές μετρήσεις θερμοκρασιών και ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να υπολογισθεί και ο βαθμός απόδοσης του αερολέβητα, ο οποίος επαληθεύεται με βάση τις μετρήσεις με τον εξειδικευμένο αναλυτή καυσαερίων. Σημαντικές βελτιώσεις στο σχεδίασμά των αερολεβήτων καταδεικνύονται με τη βοήθεια αυτής της διαδικασίας. Έτσι καταλήγουμε σε μια ελπιδοφόρα μεθοδολογία σχεδιασμού αερολεβήτων, η οποία υποστηρίζεται από σύγχρονα υπολογιστικά και πειραματικά εργαλεία.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΡΕΥΣΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗel
dc.subject.otherΘΕΡΜΟΤΗΤΑ -- ΜΕΤΑΔΟΣΗel
dc.subject.otherΡΕΥΣΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ -- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑel
dc.titleΜοντελοποίηση ροής και μετάδοσης θερμότητας σε αερολέβητα με υπέρυθρη θερμογραφία και CFDel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International