dc.contributor.advisor | Μπαρμπούση, Βασιλική | el |
dc.contributor.advisor | Βιδάλη, Άννα | el |
dc.creator | Δελιαλή, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-08T09:56:43Z | |
dc.date.available | 2015-07-08T09:56:43Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.other | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/10302 | en |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΓΩΓΗ, ΚΙΝΗΤΙΚΗ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ | el |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.title | Η ρυθμική αγωγή με στοιχεία από τη μέθοδο Dalcroze και η συμβολή της στην κατανόηση των εννοιών του χώρου από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |