Show simple item record

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΖάγγα, Αγγελική-Λουκριτίαel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10152en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΜελέτη της αξιοποίησης του χώρου της τάξης του νηπιαγωγείου στο πλαίσιο του παιχνιδιούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπότσογλου, Καφένιαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International