Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΖάγγα, Αγγελική-Λουκριτίαel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10152en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΜελέτη της αξιοποίησης του χώρου της τάξης του νηπιαγωγείου στο πλαίσιο του παιχνιδιούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπότσογλου, Καφένιαel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International