Στάσεις εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής για την ένταξη μαθητών/τριών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μια συστηματική ανασκόπηση
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κοίλιαρη, Στέλλα Ν.Όνομα Επιβλέποντος
Βλάχου, Αναστασία
Σταυρούση, Παναγιώτα
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.