Show simple item record

Exploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma students

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.contributor.advisorΓκανά, Ελένηel
dc.creatorΜπραουδάκη, Δήμητρα-Δάμαρις Ι.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:45Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17653
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48799
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση πρακτικών για τη βελτίωση του μαθηματικού λόγου (discourse) και την αύξηση εμπλοκής των μαθητών Ρομάel
dc.titleExploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma studentsen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International