Show simple item record

A gamified learning application for kids that promotes active participation

dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.creatorΜπέλλος, Δημήτριος Κ.el
dc.date.accessioned2018-04-03T10:00:30Z
dc.date.available2018-04-03T10:00:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15369
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48205
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚινητή τηλεφωνία στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΜάθηση -- Μεθοδολογία -- Νέες τεχνολογίεςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Εφαρμογέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.titleΜια gamified μαθησιακή εφαρμογή για παιδιά δημοτικού που προωθεί την ενεργή μάθησηel
dc.titleA gamified learning application for kids that promotes active participationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔασκαλοπούλου, Ασπασίαel
dc.contributor.committeeMemberΜποζάνης, Παναγιώτης Δ.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International