Show simple item record

Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings

dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΜουλακάκη, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:17Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14188
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45356
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΑίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.titleSelf-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settingsen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International