Show simple item record

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Ανναel
dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.creatorΓιαννακοπούλου, Ελένη Ι.el
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:36Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11512
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43599
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝel
dc.titleΜουσική και μαθηματικά στον μουσειακό χώρο: μια διερεύνηση των μαθησιακών διαστάσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International