Εδαφικές συναρμογές, η τοπογραφία της οικειοποίησης : σχολικό συγκρότημα στο Κορωπί
Playground, appropriation topography : high school complex in Koropi
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καβουκλή, ΕύαΌνομα Επιβλέποντος
Παπαδόπουλος, Σπύρος
Τζιρτζιλάκης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2009Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Η επιλογή του θέματος προήλθε από τον προβληματισμό για τη δομή του σχολικού κτιρίου
στον ελλαδικό χώρο, το οποίο αποτελεί αρχικά κοινωνικό και στην συνέχεια αρχιτεκτονικό
ζήτημα.
Το οικόπεδο στο οποίο τοποθετούμε το συγκρότημα βρίσκεται στο Δήμο Κορωπίου του νομού
Αττικής. Το επικλινές του έδαφος, μας έδωσε την ευκαιρία να επεξεργαστούμε παράλληλα με
τον σχεδίασμά του σχολείου, τον σχεδίασμά του εδάφους και το πώς αυτό συνδιαλέγεται με
το κτίριο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι σχέσεις εσωτερικού και υπαίθριου χώρου, έγιναν
στη συνέχεια, πιο συγκεκριμένα σχέσεις σχολικού κτιρίου και αύλειου - περιβάλλοντα χώρου,
από τις οποίες προέκυψαν όρια, έννοιες και ζητήματα που απασχόλησαν ιδιαίτερα τον
σχεδίασμά μας.
Το κτιριολογικό πρόγραμμα, περιλαμβάνει πέρα από το συγκρότημα Γυμνασίου Λυκείου, που
στεγάζονται σε ένα κτίριο, ειδικά εργαστήρια θετικών επιστημών, ένα κλειστό γυμναστήριο,
έναν χώρο φιλοξενίας και έναν εκθεσιακό χώρο, τα οποία είναι ανοιχτά για χρήση από την
κοινότητα.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.