Show simple item record

dc.contributor.advisorΔέρρη, Βασιλικήel
dc.creatorΑσλανίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-03-11T07:44:03Z
dc.date.available2015-03-11T07:44:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13379
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2051en
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει προκαταρτικά τη δομική εγκυρότητα και αξιοπιστία του ερωτηματολογίου Teachers’ Attitudes about African American Male Students (TAAMS) που κατασκεύασε o Collins (2011), αφού προηγήθηκε η ανάλογη μετάφραση και προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα. Παράλληλα, διερευνήθηκαν οι στάσεις και αντιλήψεις των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής (ΚΦΑ) ως προς την Πολιτισμική Παιδαγωγική και Διδακτική αλλά και ως προς τους μουσουλμάνους μαθητές. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 200 εν ενεργεία ΚΦΑ που διδάσκουν σε σχολεία της Θράκης. Το ερωτηματολόγιο, στην τελική του μορφή, αποτελείται από 13 συνολικά ερωτήσεις (αντί 32 της αρχικής του μορφής) που αξιολογούν τέσσερις παράγοντες της πολιτισμικής Παιδαγωγικής και Διδακτικής (αντί πέντε της αρχικής μορφής). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το τελικό ερωτηματολόγιο είναι ένα έγκυρο και αξιόπιστο εργαλείο για την αξιολόγηση των στάσεων των ΚΦΑ ως προς την πολιτισμική Παιδαγωγική και Διδακτική και τους μουσουλμάνους μαθητές, στο πλαίσιο του μαθήματος τους. Αναφορικά με τις στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών φάνηκε ότι ενώ οι εκπαιδευτικοί διακρίνονται για την πολιτισμική ευαισθησία τους προς την μουσουλμανική κοινότητα και τους μαθητές της εντούτοις οι γνώσεις τους σχετικά με τις αρχές που διέπουν την Πολιτισμική Παιδαγωγική και Διδακτική αλλά και τη σημαντικότητά τους είναι ελλιπείς. Συνεπώς, η εφαρμογή σχετικών επιμορφωτικών προγραμμάτων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής (ΦΑ) με σκοπό να βελτιωθούν οι γνώσεις των εκπαιδευτικών αλλά και η σημασία που αποδίδουν στην Πολιτισμική Παιδαγωγική και Διδακτική προβάλλει επιτακτική.el
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectTeacher's attitudes about african american male students (taams)en
dc.subjectΦυσική αγωγήel
dc.subjectΠολιτισμική επάρκειαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΕτοιμότηταel
dc.titleΈλεγχος της εγκυρότητας και αξιοπιστίας ενός ερωτηματολογίου για την ανίχνευση των στάσεων των καθηγητών φυσικής αγωγής απέναντι στην πολιτισμική παιδαγωγική και διδακτικήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑλμπανίδης, Ευάγγελοςel
dc.contributor.committeeMemberΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International