Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαφέτσιος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΛουμάκου, Μαρίαel
dc.creatorΒολιώτη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:29Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:29Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6109
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14155en
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους είναι αναμφίβολα ουσιώδους σημασίας για τη ζωή τους. Για να επιτευχθεί, απαιτείται μια αρμονική σχέση μεταξύ άλλων παραγόντων. Η παρούσα έρευνα μελέτησε 160 εκπαιδευτικούς, σε μια προσπάθεια διερεύνησης των σχέσεων των παραγόντων αυτών. Τα ερευνητικά αποτελέσματα έδειξαν ότι η σύγκρουση ανάμεσα στους ρόλους της εργασίας και της οικογένειας επηρεάζει αρνητικά την ικανοποίηση που βιώνει ο άνθρωπος και στα δύο αυτά πεδία. Η στήριξη από τους συναδέλφους αυξάνει την επαγγελματική ικανοποίηση. Η γνωστική επανεκτίμηση αποτελεί ενδεδειγμένη στρατηγική ρύθμισης συναισθημάτων, καθότι βοηθά τον άνθρωπο να νιώσει ικανοποίηση στο γάμο του και θετικά συναισθήματα στην εργασία του, τα οποία είναι δηλωτικά της επαγγελματικής ικανοποίησης.el
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΣύγκρουση ρόλων, στήριξη στην εργασία και συναίσθημα στην εργασία : η διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης και της επίδρασης τους στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International