Χαρακτηριστικά αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης σε παιδιά δημοτικού με χαμηλή και υψηλή επίδοση στο μάθημα της γλώσσας
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Λαδοπούλου, Άννα-ΚυριακήΌνομα Επιβλέποντος
Ανδρέου, Ελένη
Βλάχου, Αναστασία
Ημερομηνία
2007Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.